All In Travel

Regulamin strony

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU ALLINTRAVEL.PL

Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.), „ALL IN Sp. z o.o.” z siedzibą w Czernichowie, ul. Franciszka Stefczyka 79, NIP 6762628881, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego nr 0000999683, wpisana do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (nr wpisu: Z/56/2023), ustala niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

DEFINICJE

  • Administrator – „ALL IN SP. Z O.O.”, Czernichów, ul. Franciszka Stefczyka 79, NIP 6762628881, tel. +48 880 370 707, e-mail: rezerwacje@allintravel.pl
  • ALL IN TRAVEL / ORGANIZATOR – podmiot wskazany w Umowie – Zgłoszeniu jako Organizator Imprezy.
  • Hasło – unikalny ciąg znaków ustalony przez Użytkownika w celu zalogowania się do Konta Klienta.
  • Login – adres e-mail użytkownika, podczas rejestracji do Serwisu.
  • Użytkownik Serwisu – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, korzystająca z usług allintravel.pl, także kontaktująca się z Konsultantem w inny sposób.
  • Formularz kontaktowy – elektroniczna ścieżka kontaktu z Administratorem.
  • Impreza turystyczna – usługi turystyczne w rozumieniu ustawy z dnia 24 listopada 2017 r.
  • Regulamin – niniejszy dokument.
  • Rezerwacja – złożenie zamówienia na udział w imprezie turystycznej w Serwisie.
  • Serwis – strona internetowa www.allintravel.pl.
  • Umowa – umowa o udział w imprezie turystycznej zawierana pomiędzy Użytkownikiem a ALL IN TRAVEL.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu www.allintravel.pl.
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników Serwisu.
  3. Za pośrednictwem Serwisu możliwe jest dokonanie Rezerwacji oraz zawarcie Umowy.

II. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. Użytkownik korzysta z Serwisu dobrowolnie i na własną odpowiedzialność.
  2. Użytkownik nie może wprowadzać do Serwisu treści o charakterze bezprawnym.
  3. Korzystanie z fałszywych danych lub podszywanie się pod osoby trzecie jest zabronione.
  4. Administrator może ograniczyć dostęp w przypadku naruszeń.
  5. Wymagania techniczne:
    • urządzenie z dostępem do Internetu,
    • aktualna przeglądarka: Firefox, Chrome, Safari, Edge, Opera,
    • aktywne konto e-mail (dla korzystania z Konta Klienta).

III. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU

  • Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację Regulaminu.
  • ALL IN travel umożliwia zapoznanie się z ofertą imprez turystycznych (w kraju i za granicą).
  • Możliwość zapisania się do newslettera.
  • Możliwość zakupu Voucherów Upominkowych.
  • Uzyskanie kalkulacji cenowej imprez turystycznych.
  • Rezerwacja i zakup imprez turystycznych online.
  • Prezentacja szczegółowych opisów świadczeń i cen.
  • Oferta obowiązuje do czasu jej wycofania z Serwisu.
  • Podczas rezerwacji wymagane dane: imię, nazwisko, data urodzenia, e-mail, adres, telefon.
  • Płatność zgodnie z zasadami opisanymi w podsumowaniu rezerwacji i e-mailu.
  • Umowa zawierana jest w chwili potwierdzenia rezerwacji i dokonania płatności.

IV. PŁATNOŚĆ

  • Ceny są brutto i zawierają VAT.
  • Sposoby płatności:
    • przelew elektroniczny,
    • płatność kartą w systemie PayNow,
    • przelew tradycyjny,
    • płatność w oddziale ALL IN travel (Kraków, ul. Domagały 27a/12).
  • Obsługę płatności online świadczy mElements S.A.
  • Warunki i terminy płatności:
    • zaliczka 30% w dniu zawarcia umowy,
    • pozostała kwota do 30 dni przed imprezą,
    • w przypadku rezerwacji później niż 30 dni przed imprezą – płatność całościowa,
    • dla ofert First Minute i Last Minute obowiązują warunki szczególne.

V. PRAWA AUTORSKIE

Autorskie prawa majątkowe do utworów zamieszczonych w Serwisie przysługują ALL IN TRAVEL. Użytkownicy mogą korzystać wyłącznie w celach prywatnych.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Odstąpienie od Umowy następuje zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa.

VII. REKLAMACJE

  • Reklamacje składa się pisemnie (list polecony) na adres Organizatora.
  • Powinna zawierać: dane uczestników, numer imprezy, opis zdarzenia, dokumentację.
  • Nie podlegają reklamacji okoliczności niezależne od Organizatora.

VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Administrator nie ponosi odpowiedzialności m.in. za:

  • przejęcie danych w trakcie transmisji,
  • przerwy i błędy działania Serwisu niezależne od Administratora,
  • działanie Serwisu na urządzeniu Użytkownika,
  • szkody wynikłe z niezgodnego z Regulaminem korzystania z Serwisu.

IX. DOSTĘP DO SERWISU

Administrator zapewnia ciągły dostęp do Serwisu, z możliwością przerw technicznych.

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI

  • Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
  • Serwis korzysta z plików cookies.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Zmiany Regulaminu publikowane są na stronie www.allintravel.pl.
  • ALL IN travel może wydawać dodatkowe regulaminy szczegółowe.
  • Spory rozstrzyga polski sąd powszechny.
  • Stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym:
    • Kodeks cywilny,
    • ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    • ustawę o ochronie danych osobowych.
  • Nieważność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych.
  • Ustawa o prawach konsumenta nie ma zastosowania do umów o imprezę turystyczną.